מלונות מומלצים באתונה לשנת 2024

למה אתונה?

עדכון מספר 3 לפוסט – 
האמת היא שאתונה בכלל לא היתה על מפת היעדים שאליהם רציתי להגיע, במיוחד אחרי שעצרנו בה ליום בדרך לחופשה מושלמת בפארוס ולא התלהבנו בכלל. היינו אז בנמל פיראוס, שהזכיר לי מאוד את רחוב העצמאות של חיפה בשנות השמונים. 
אתונה של היום לא התגלתה כאיזו יפהפיה. להיפך. העיר עצמה, גדולה הרבה יותר משציפיתי (כיום גרים בה כחמישה מיליון תושבים) לא יפה. אבל כאן בדיוק טמון הקסם. יש בה המון פינות חמד שמתגלות לאט לאט. אם רק יודעים לאן ללכת, זאת חוויה בלתי נשכחת. יש בה סצנת עיצוב מתפתחת, אומנות רחוב בועטת וקולינריה משובחת – וזה בכלל בלי להזכיר את ההיסטוריה החשובה שלה. 
בעיני, יעד מצוין לטיול חברות (או חברים) או לקפיצה בזוג לכמה ימים. למי שמגיע מישראל, מזג האויר הנוח, הטיסה הקצרה והמחירים הנגישים מהווים בהחלט גורם מושך מאוד – ובצדק. רשימה של 15 דברים ממש מגניבים לעשות בעיר נמצאת ממש כאן.

אני חושבת שאתונה היא יעד מושלם לחופשה זוגית / חופשת חברים / חברות לישראלים. טיסה קצרה, זולה, מלונות שנותנים תמורה מעולה למחיר, התניידות קלה ואוכל משובח – כל אלו הופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד.

ואם דיברנו על סצינת עיצוב – מצאנו לא מעט בתי מלון שווים ממש – בוטיקיים, יפים, מפנקים ממש בלב העיר. בחלק מבתי המלון התגוררתי בעצמי ואני מדווחת מניסיון אישי. הוספתי עוד כמה אחרי מחקר מעמיק שלי והמלצות של חברים ומשפחה.

אל תפספסו את הרשימה הזאת.  מכירים מישהו שנוסע לאתונה? שתפו אותם ברשימת בתי המלון השווים של אתונה. 

הם יודו לכן.

תוכן עניינים

מלון בוטיק במיקום סופר מרכזי – בסמוך לתחנת המטרו מונסטיראקי (Monastiraki) ובמרחק של דקות הליכה מחיי הלילה התוססים של פסירי (Psirri), מונסטיראקי (Monastiraki) ופלאקה (Plaka). 
הבר על הגג הוא מקום שמומלץ מאוד להגיע אליו בגלל התצפית מדהימה של לאקרופוליס – ראו רשימת הדברים שכדאי לעשות בעיר.
חלק מחדרי המלון גם פונים לאקרופוליס. 

הקודם
הבא

A for Athens Hotel 

המלון קוקו-מאט (Coco-Mat Hotel Athens) שוכן בקולונאקי (Kolonaki), אחת השכונות היוקרתיות ביותר באתונה, בסמוך לאטרקציות תיירותיות מרכזיות ואזורים תוססים של העיר, ומציע יחידות אירוח המתאפיינות בעיצוב אלגנטי. 

חלק מהחדרים נפתחים אל מרפסת עם נוף לרחבי אתונה.

לרשות אורחי המלון אופניים לשימוש חופשי, ללא תשלום.

הקודם
הבא

מלון Coco-Mat Hotel Athens  

מלון בוטיק במיקום סופר מרכזי. הבניין שהיה הגבוה ביותר במשולש המסחרי של אתונה, היה פעם קניון שננטש.  16 סוויטות ששמות דגש על נוחות וייחודיות. המטרה היא לתת לאורח להרגיש בבית. לכן, הם לא תכננו חדרים, אלא סוויטות. בכל אחת מהן יש אזור אירוח, אח דקורטיבית, פינת אוכל, מקלחת מסאג' ופינת עבודה. החלונות הארוכים שמשתרעים מהרצפה עד לתקרה מכניסים הרבה אור טבעי ואת הנוף האתונאי. 
במלון שמים דגש גם על הפרטים הקטנים – כלי תה אנגליים, צלחות פורצלן, וילונות קטיפה ועוד שביחד יוצרים אוירה עם שיק אורבני. ברחבי המלון פזורות למעלה מ-250 יצירות אומנות שנבחרו בקפידה.
המיקום המרכזי בלב העיר מאפשר הליכה רגלית לכל האטרקציות. תחנת המטרו מרוחקת רק 200 מטר משם. מהקומה העליונה אפשר לראות את האקרופוליס ואת מרכז העיר.

הקודם
הבא

מלון The Pinnacle

מלון 5 כוכבים שנבנה בשנת 2011 במקום מלון אולימפיק פאלאס שעמד שם קודם. העיצוב הופקד בידיהם של צמד האחים הבריזילאיים פרננדו והומברטו קמפאנה (שתכננו בין היתר גם את הקפיטריה במוזיאון ד'אורסיי בפריז). השניים עשו שימוש חוזר בריהוט של המלון הישן שנהרס כחיפויים לקירות. זה אחד המאפיינים של העבודה שלהם – הם מביאים את המוטיבים הברזילאיים שלהם ואת ה-Creative Chaos.
כל חדר מעוצב בצורה שונה, בכולם יש אומנות מקורית ומעניינת. המטרה היא לתת לאורחים להרגיש נהדר ולחבר אותם לעיר. גם מבחינה קולינרית אין כאן התפשרות על מרכיבים. ארוחת הבוקר באמת היתה מגוונת ומצוינת. 
בקומה העליונה יש בר מסעדה עם נוף לעיר. ביחד עם שירות מצוין, זו בהחלט אופציה מעולה למי שמגיע לעיר. 

הקודם
הבא

New Hotel

זה בוודאות אחד המלונות המיוחדים והיפים שהייתי בהם. השלט שנושא את שם המלון בטיפוגרפיה מעניינת ויוצאת דופן, מבשר על חויה אחרת. מהרגע שנכנסים פנימה, מבינים. העיצוב הוא שם המשחק. האבזור גם כן. מתי בפעם האחרונה היה לכם פטיפון או פסנתר בחדר? או פטיו? לכל סוויטה עיצוב אחר לגמרי, כולן בסגנון תעשייתי עם נגיעות Mid-Century.
בכולן מטבח מצויד היטב ופינת ישיבה.
אין כאן חדר אוכל. ארוחת הבוקר תוגש לכם בסלסלה בשעה שתבחרו (תנו להם התראה של 15 דקות לכל הפחות), אותה תוכלו לאכול בדירה או באזור הפיקניק על הגג.
חלק מהדירות הן דו קומתיות שבהן ארבע מיטות. 

הקודם
הבא

The Foundry

במלון הזה בעל ארבעה הכוכבים התאהבתי כשנכנסתי אליו. קומת הכניסה היא מעדניה אחת גדולה ומסעדה. ככה נראה מלון ששם את הקולינריה שלו במרכז, או יותר נכון – בפרונט. מלון שמבין שמה שמחבר בין אנשים זה אוכל, ושערים נבנו סביב שווקים. הספקים של האוכל נבחרו בקפידה. הכל מקומי, יווני, עונתי ומובחר. 
הדבר הראשון שנתקלים בו בכניסה למלון הוא עץ זית בן 200 שנה – סמל לשלום ולידידות גם ביוון.
המלון מציע סדנת בישול יוונית, בה מלמדים להכין מתכונים מקומיים ובסיומה יושבים לארוחה (יש להזמין לפחות 4 ימים מראש).
גם אם לא תבחרו להתאכסן במלון הזה, ממליצה בחום לבקר בו, אולי לאכול משהו או להצטייד. 

הקודם
הבא

Ergon House Athens 

מלון בוטיק משגע בעיצוב מיוחד ואומנותי.
כבר בכניסה תרגישו שהגעתם למשהו אחר – התמונות, החפצים, גרם המדרגות השקוף שמשקיף על חלל האוכל. 
התארחתי במלון במסגרת בראנץ' וסדנת פרחים לאחרונה ואהבתי מאוד את הסטייל המיוחד. 
המיקום מצוין – ברחוב קטן אך מאוד מרכזי, 200 מטרים מכיכר מונסטיראקי. בכל חדר מכונת קפה ואייפד.  

הקודם
הבא

מלון Mona Athens  

הייתם באתונה? ספרו לי באיזה מלון שהיתם! אשמח להרחיב את רשימת המומלצים שלי

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. שילה

    אתונה שלך עושה לי חשק ???

    1. Inbal Cabiri

      איך בא לי שוב!

  2. כמה כיף היה לנו בסיור הבלוגריות. בחרנו בפינצטה, גם את המלונות!!!

    1. Inbal Cabiri

      הכל כל כך ניכר! הפינצטה שלכן כל כך טובה…
      היה טיול חלומי, עשיתן לי חשק לחזור לשם וללון כמה לילות בכל אחד מהמלונות 🙂

כתיבת תגובה

הגעתם לסוף הפוסט, אבל יש עוד!

אל תפספסו אף פוסט חדש. הירשמו כאן

חיפוש לפי נושא

מכירים את אלה שיודעות תמיד לאן ללכת, איפה המקומות הכי שווים, הכי מעניינים והכי מעוצבים? אלו הן ויקי וכריסטינה.
מי אני? קראו כאן

צריכים עזרה בתכנון טיול לספרד?

דברו איתי

לעמוד הבלוג הראשי