מסעדות ידידותיות לצמחונים בברצלונה – חלק ג

מסעדות הודיות בברצלונה – *מעולה גם לטבעונים ולנמנעים מגלוטן*

הקדמה קצרה – עדיין לא הייתי בהודו. פעם בכלל לא עניין אותי, אבל אחרי הטיול לנפאל וגילוי היוגה בתחילת העשור האחרון, זה לגמרי הפך ליעד שמושך אותי מאוד.
חלק גדול מזה הוא בזכות האוכל. אין מה לומר, הודו וצמחונים זה מסתדר בול. וממש התאהבתי במטבח הזה.
וכאילו משמים, אחד הפרויקטים הראשונים שעשיתי הוא צילום ספר בישול אירוודי וזה היה אושר גדול.
בעצלנותי הרבה, אני לא מבשלת הרבה אוכל הודי, בגלל שהוא מצריך הרבה טרחה של מיליוני מרכיבים וזה גם לא משהו שהילדים שלי מאוד מתחברים אליו בגלל הטעמים המורכבים. אבל כשיש לי הזדמנות, אני מאוד נהנית לפקוד מסעדות הודיות.
וחוץ מזה, שבאחד משיטוטי בקרית טבעון לפני שנתיים בערך, מצאתי חניה ליד פח זבל – שזה יכול להישמע לא משהו, אבל לאנשים כמוני, זה סימן מן אללה. ברכה. מתנה. כי לפעמים יש שם אוצרות שאנשים אחרים משאירים. ליד הפח היו מונחים ספרים ואחד מהם, שהיה בנפרד לגמרי קרא לי. לונלי פלנט של הודו. מאז אני מחכה לזמן הנכון לנסוע לשם. אין לי ספק שזה יהיה בקרוב.
בניגוד ללונדון אהובתי משכבר הימים, כמו עם הצמחונות – ברצלונה אינה המקום הטבעי למסעדות הודיות. אין כאן המון הודים למיטב ידיעתי, אבל לשמחתי הרבה העיר מספיק גדולה ומגוונת בשביל להתנחם באיזה קארי מהביל מדי פעם.

מחפשים מלון בברצלונה?כתבתי מדריך שלם שיעזור לכם למצוא את המלון שלכםבואו לכאן

תקציר הפרקים הקודמים

אם עדיין לא קראתם את הפוסטים הקודמים בנושא, גשו לשם –

הקדמה חשובה על אוכל בברצלונה ובכלל בספרד 

מסעדות ידידותיות לצמחונים – חלק א

מסעדות ידידותיות לצמחונים – חלק ב

Sindur

המסעדה הזאת היא הוכחה שאפשר לעצב משהו כ"כ צבעוני כמו הודו באפור ושהוא עדיין יהיה שמח ולא קודר.
עושים משלוחים.
תפריט כאן עם סימון ברור של מה צמחוני ומה לא.
אכלתי כאן פעמיים. בפעם הראשונה לקחתי טייק אווי שכלל פניר מקנוולה וביריאני ירקות. את הנאן שום אני לא מחשיבה, כי הוא נגמר עד שהגעתי הביתה. מאוד אהבתי את האוכל. הפניר היה מתובל ממש טוב והביריאני היה חריף מאוד (ואני רגילה לאכול חריף).
כתובת –  Carrer de Còrsega, nº 211, bajo, 08036 Barcelona

Sindur Restaurant Barcelona

Koh-i-noor India

בחיפושיי אחר מסעדות במקורות שונים, המסעדה הזאת הופיעה כמה פעמים ולכן החלטתי לבדוק אותה, למרות המיקום הלא מאוד מרכזי שלה, בשכונת Poble Sec. כבר בכניסה הבנתי שהמעצבת של המקום התפטרה, פוטרה או שכבר איננה עמנו. בכלל, אחרי מנה גדושה של מסעדות הודיות בזמן קצר, אני יכולה לחלק את המראה שלהן לשניים – המעולה והמזעזע. אין ממש אמצע. זה כמובן לא אומר דבר על איכות האוכל. בכל אופן, האוכל כאן היה נהדר.

כתובת Carrer del Marquès de Campo Sagrado, 3, 08015 Barcelona

Swagatam

למסעדה הזאת הולכים בשביל האוכל ולא בגלל השירות. יותר נכון, למרות השירות. המקום נראה לא משהו – תאורה סגלגלה וכסאות פלסטיק צפופים. אם אתם חוששים מהסלואו פוד של ראסוטרה, בואו לכאן. השירות כאן איטי להחריד. הוא גם לא חביב בשום צורה. כנראה זה בגלל שיש אישה אחת, לא צעירה, שאחראית על ה כ ל, חוץ מהבישול. היא המארחת, המלצרית, הקופאית, הברמנית. פעם אחת הגענו לכאן, בן זוגי ואני וליבנו יצא אל זוג הורים וילד קטן שנראו הודים ולא דיברו ספרדית והיינו אחרינו בתור. כשקיבלנו שולחן גדול, הצענו להם להצטרף אלינו והם מאוד שמחו על ההזמנה. הדבר שזכור לי במיוחד מאותה ארוחה, הוא שעל אף שחיכינו נצח, הילד שלהם, שבוודאי היה רעב (אם לא כשהגיעו, אז במהלך ההמתנה בטח הספיק לפתח רעב) והיה כל כך מנומס ורגוע.
ועל אף כל ההקדמה הארוכה הזו, האוכל כאן מאוד טעים ואם אתם לא בלחץ של זמן, בואו ותהנו.
כתובת – Carrer de Sant Agusti, 10 Barcelona 08012

Veg World India

אחת המסעדות ההודיות שהן רק צמחוניות. המבחר כאן הוא רחב מאוד. גם כאן יש תפריט צהריים משתלם במיוחד שכולל ראשונה, עיקרית, קינוח ושתיה. בגזרת המשקאות, יש להם מיצים טבעיים ואפילו יין ללא אלכוהול.
26, Carrer de Bruniquer, 08012 Barcelona

Govidna

על המסעדה הזו שמעתי כבר כמה פעמים, אבל משום מה לא עדכנתי אותה במפה שלי וכך יצא שהגעתי אליה ממש במקרה, כשטיילתי עם אחותי היקרה א', אחרי שיטוט ממוקד במרכז העיר שיועד למטרה מאוד ספציפית.
אחותי, כפרה עליה, היא לגמרי אוכלת כל, זורמת ומתחשבת בכל שגעונות האוכל שלי, לא מתייאשת כשאנחנו יוצאות מהמסעדה השלישית (בראשונה לא היה מקום, בשנייה המטבח כמעט נסגר ובשלישית לא היה *שום* דבר צמחוני) וכך נחתנו בגובידנה תשושות, נטולות כל ציפיות ורעבות מאוד.
התפריט לא הודי לחלוטין, יש בו הרבה מבחר, כולו צמחוני.
הזמנו טאלי ופאקורה. זו היתה טעות. הטאלי (22 יורו) היה עצום ולא הצלחנו להתגבר עליו יחד. היו שם המון תבשילים טעימים, אורז, צ'פאטי ופאפאדם. אם אתם אוהבים את האוכל שלכם מאוד חריף, אולי צריך לבקש מראש – הטעמים כאן היו טובים ומאוזנים, אך די עדינים. בסך הכל, זו היתה חוויה מאוד נעימה ולא יקרה.
כתובת – Plaça de la Vila de Madrid, 4, 08002 Barcelona
באזור – הרמבלאס. המסעדה קרובה מאוד לדקתלון, האיקאה של הספורט, שם תשמעו עברית יותר כאילו אתם בחולון ("דוד, איפה השירותים פה?" בקומה העליונה, בסוף).

View this post on Instagram

Cocinado a fuego lento con semillas de diferentes especias y pimientas. Así es el pollo Kadhai! Siempre combinado con nuestro naan casero a vuestro gusto! ? . . . . #kadhai #kadhaimurgh #pollokadhai #bembì #bembibarcelona #restauranteindio #indiancuisine #cocinaindia

A post shared by bembibarcelona (@bembibarcelona) on

Bembi

הגעתי אליה כי היא היתה ממש קרובה לסניף הבנק שלי ואין משהו מנחם יותר מאוכל הודי אחרי סידורים בשפה זרה. תפריט הצהריים ב-14.90 יורו כולל ראשונה, עיקרית, אחרונה ושתיה.
פתחתי במרק עדשים לא רע שבא עם נאן מעולה. לעיקרית, הגיעו ירקות ברוטב makhi עם אורז צהוב. הרוטב היה משובח והצטערתי קצת שלא היה פניר בתוכו. מכל מקום, רעבה לא יכולתי לצאת משם. גלידת הקולפי היתה עשירה  מאוד בתבלינים, מהם זיהיתי קוקוס, הל וציפורן. ייתכן שיהו עוד. זה היה מענין, במיוחד למי שרגיל לקנח בטעמי שוקולד או וניל סטנדטיים למדי.
המקום נראה קצת פנסי מבחוץ, אבל הוא לגמרי סבבה, אפשר להגיע עם כפכפים.
זה התפריט.
כתובת – Carrer del Consell de Cent, 377, 08009 Barcelona

אוהבים אוכל הודי? הייתם בהודו לאחרונה? ספרו לי על זה. מתה על סיפורי הודו.

כתיבת תגובה

הגעתם לסוף הפוסט, אבל יש עוד!

כתבה למגזין אטמוספירה של אלעל

ברצלונה למתקדמות

ברצלונה למתקדמות אם כבר הייתם בכל אתרי ה״חובה״ בברצלונה, קבלו משהו קצת אחר. ברצלונה היא אחת הערים המתויירות בעולם, אבל גם אחרי ביקורים חוזרים אפשר

ענבל כבירי ברצלונה

ברצלונה – המלצות של מקומית

ברצלונה – המלצות של מקומית המלצות שלי לכתבה ברשת 13 – מה אני אוהבת בעיר. אתם כבר חלק מקהילת המטיילים ויקי וכריסטינה? קהילה ייחודית שבה

ענבל כבירי מסעדות מישלן 2024 ספרד כתבה הארץ

מדריך מישלן לשנת 2024

מסעדות מישלן בספרד לשנת 2024 כמיטב המסורת, גם השנה סיקרתי את טקס הגאלה שחשף את המדריך היוקרתי של המסעדות הנחשבות ביותר בספרד לשנה הקרובה. הזוכה

מגדלים אנושיים לה מרסה ברצלונה

פסטיבל לה מרסה בברצלונה – מדריך 2023

פסטיבל לה מרסה כמו שאתם כבר יודעות, אני נגד הגדרת מקומות ״חובה״ באופן כללי. אבל כשיש המלצה חמה, אני מגדירה אותה כחמה – ופסטיבל לה

מפת סנט קוגט

המפה שלי לסנט קוגט

ברוכים הבאות אם עברתם לאחרונה לסנט קוגט, יש לי משהו שיכול לסייע לכם. הכנתי מפת גוגל ובה נעצתי את המקומות הכי שווים שאני מכירה בסנט קוגט,

אל תפספסו אף פוסט חדש. הירשמו כאן

חיפוש לפי נושא

מכירים את אלה שיודעות תמיד לאן ללכת, איפה המקומות הכי שווים, הכי מעניינים והכי מעוצבים? אלו הן ויקי וכריסטינה.
מי אני? קראו כאן

צריכים עזרה בתכנון טיול לספרד?

דברו איתי

לעמוד הבלוג הראשי